گروه گردشگری هم گشت

سفر یرای رسیدن به صبح هوشیاریست.....سفر کنیم،سفر ابتدای بیداریست

گروه گردشگری هم گشت

سفر یرای رسیدن به صبح هوشیاریست.....سفر کنیم،سفر ابتدای بیداریست

گروه گردشگری هم گشت

هدف از ایجاد این وبلاگ تشکیل یه گروه گردشگری دوستانه است که با هماهنگی همه دوستان در فرصت هایی که پیش میاد برنامه سفری تنظیم کنیم تا در کنار دوستان عزیز دقایقی را در دامن پرمهر طبیعت بگذرونیم.


بایگانی

انتخاب نام برای گروه

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ب.ظ

سلام دوستان گرانقدر


راستش دو سه روزی فکرم سخت مشغوله برای اینکه یک نام برای گروه انتخاب کنم

اما خیلی فکر کردم ولی راه به جایی نبردم و تصمیم گرفتم که از شما دوستان کمک بگیریم

پیشنهاد شما برای انتخاب نام گروه چیه؟

انشاا... دوستان کمک بدن (به قول یکی از اساتیدمون) تا یه نام وزین و مناسب برای گروه انتخاب

کنیم.

اما جایزه بهترین پیشنهاد،یک تور رایگان به همراه گروه خواهد بود.

تشکر میکنم از همه دوستان که کمک میدن تا نام گروهمون را انتخاب کنیم.

من به اینا فکر کردم: گلگشت ، تچرا ، هم گشت ، مسافر سرزمین آریایی ،

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۷/۲۹
مرتضی مولایی

نظرات  (۲)

دشت گشت
پارس گشت
یارینا
مانا پرس
هاوانا
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۰:۳۸ مهدی بردباری
رحیل
داغداش
سیاحت
مرتضی گشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی